Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, я зрозумів, що оцінювання навчальних проектів має:
- здійснюватися протягом всього навчального процесу;
- оцінювати важливі цілі проекту;
- залучати учнів до процесу оцінювання;
- використовувати різні стратегії оцінювання;
- визначити навчальні потреби учнів;
- заохочувати до самоспрямування у навчанні;
- відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
- перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
- демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Створив графік оцінювання
На початку проекту
|
Впродовж роботи над проектом
|
Наприкінці роботи над проектом
|
|||
Опитування
Перегляд
презентації вчителя та її обговорення
Робота
з таблицями «ЗХД»
|
Опитувальник
Презентація Основних запитань
Таблиця
«ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
|
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання
(само- та взаємооцінювання)
|
Форма оцінювання для роботи в
групах та самооцінки
|
Демонстрація (захист
проекту), презентація.
Робота
з таблицями «ЗХД»
|
Таблиця «ЗХД»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий