четверг, 16 января 2014 г.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, я зрозумів, що оцінювання навчальних проектів має:

  • здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
  • оцінювати важливі цілі проекту;
  • залучати учнів до процесу оцінювання;
  • використовувати різні стратегії оцінювання;
  • визначити навчальні потреби учнів;
  • заохочувати до самоспрямування у навчанні; 
  • відслідковувати прогрес у навчанні учнів; 
  • перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення); 
  • демонструвати розуміння змісту та володіння навичками. 
Створив графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Опитування
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Робота з таблицями «ЗХД»
Опитувальник
Презентація Основних запитань
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)

Консультації
 Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Демонстрація (захист проекту), презентація.
Робота з таблицями «ЗХД»
Форма оцінювання публікації, презентації
Таблиця «ЗХД»

Комментариев нет:

Отправить комментарий